Запитване

Луда работа

Рекламна кампания за душевно здраве и съпричастност към хората с психични проблеми. Не се прави на луд, срещал си такива хора.

Ако си нормален, докажи го!

Луда работа
Луда работа Луда работа

Какво стои зад думите, на които се смеем?

Цел: Да направим хората съпричастни на проблемите на душевноболните.

Концепция: Хората избягват неудобните въпроси, а хората с душевни проблеми ги карат да се чувстват неудобно, затова ги игнорират. За да преборим апатията и безразличието трябва да говорим езика на хората, езикът, на който човек реагира.

Криейтив стратегия: Ще използваме фрази и думи, които произхождат от състоянието и живота на психично болните, но отдавна са част от градския жаргон. Cool епитети, които се използват, както между приятели така и по медии. С тяхна помощ ще поднесем сериозната информация, с която се надяваме да оборим насадените предразсъдъци и страхове по темата.

Рекламна кампания за душевно здраве и съпричастност към хората с психични проблеми

Идея и реализация - Студио Кипо и Антон Терзиев. Фотографии - Профайл Студио. С любезното съдействие на Део.

Споделете този проект