Запитване

Луда работа

Рекламна кампания за душевно здраве и съпричастност към хората с психични проблеми. Не се прави на луд, срещал си такива хора.

Ако си нормален, докажи го!

Какво стои зад думите, на които се смеем?

Цел: Да направим хората съпричастни на проблемите на душевноболните.

Концепция: Хората избягват неудобните въпроси, а хората с душевни проблеми ги карат да се чувстват неудобно, затова ги игнорират. За да преборим апатията и безразличието трябва да говорим езика на хората, езикът, на който човек реагира.

Криейтив стратегия: Ще използваме фрази и думи, които произхождат от състоянието и живота на психично болните, но отдавна са част от градския жаргон. Cool епитети, които се използват, както между приятели така и по медии. С тяхна помощ ще поднесем сериозната информация, с която се надяваме да оборим насадените предразсъдъци и страхове по темата.

Рекламна кампания за душевно здраве и съпричастност към хората с психични проблеми

Идея и реализация - Студио Кипо и Антон Терзиев. Фотографии - Профайл Студио. С любезното съдействие на Део.

Споделете този проект